یکشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۴ 2025-10-12
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

  • بانک / بیمه / بورس
    بانک بیمه بورس لیزینگ طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    نفت و گاز پالایش و پتروشیمی نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    صنعت معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    حمل و نقل خودرو
  • اقتصاد کلان
    بودجه تجارت گردشگری کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    فیلم عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
منو
  • صفحه اصلی
  • بانک / بیمه / بورس
    • بانک
    • بیمه
    • بورس
    • لیزینگ
    • طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    • نفت و گاز
    • پالایش و پتروشیمی
    • نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    • صنعت
    • معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    • حمل و نقل
    • خودرو
  • اقتصاد کلان
    • بودجه
    • تجارت
    • گردشگری
    • کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    • فیلم
    • عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

همایش سراسری مدیران بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برگزار شد | سلامت و نشاط کارکنان، رمز موفقیت بانک در خدمت‌رسانی به مشتریان است | سلامت کارکنان، پیش‌نیاز ایفای نقش مؤثر بانک در تحقق امنیت غذایی و توسعه پایدار است | کفایت سرمایه بانک شهر از منفی ۳۵ درصد به مثبت ۱.۲ درصد رسید | بانکداری شرکتی؛ رویکردی نوین در تعامل با مشتریان حقوقی |

کد خبر: 92457
تاریخ انتشار: 7 اردیبهشت 1404 - ۱۷:۳۳

گوش شنوای بانک مسکن برای مشتریان / پاسخگویی فعال به حدود ۱۰۰ هزار پرسش در سال ۱۴۰۳

کارشناسان مرکز مشاوره بانک مسکن با رویکردی مسئولانه و مشتری‌محور، طی سال ۱۴۰۳ به حدود ۱۰۰ هزار سوال و درخواست مردمی پاسخ دادند و بار دیگر تعهد این بانک به شفافیت و رضایت مشتریان را به نمایش گذاشتند.

فرهنگ اقتصاد _ محمدحسن ترابی، سرپرست مدیریت امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مسکن ضمن بیان این مطلب به خبرنگار هیبنا گفت: مرکز مشاوره این بانک با هدف صیانت از حقوق شهروندی، ارتقاء کیفیت خدمات و افزایش دسترسی عمومی به اطلاعات، همه روزه پاسخگوی سوالات و دغدغه‌های مشتریان بوده است.

وی با بیان اینکه کارشناسان این مرکز در تعامل مستقیم با مردم، پاسخگویی دقیق، تخصصی و قابل اتکا را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند؛ گفت: بر اساس آمار، در طول سال گذشته، ۵۶ هزار و ۵۴۹ تماس تلفنی از سوی مشتریان با مرکز مشاوره بانک مسکن برقرار شد.

ترابی گفت: روابط عمومی بانک مسکن همچنین موفق شد به ۴۰ هزار و ۲۹۸ پیغام صوتی پاسخ دهد؛ آماری که نسبت به سال ۱۴۰۲، حدود ۳۰ درصد رشد داشته و نشان از افزایش اعتماد عمومی و کارآمدی بیشتر مرکز مشاوره بانک دارد.

وی اشاره کرد: علاوه بر این، ۳ هزار و ۵۸ رایانامه نیز از سوی مشتریان دریافت و به صورت کارشناسی پاسخ داده شد.

سرپرست مدیریت امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مسکن اعلام داشت: پاسخگویی به پیام‌های سامانه مشکلات مردمی وزارت راه و شهرسازی و سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات نیز از دیگر اقدامات این مرکز در سال ۱۴۰۳ به شمار می‌آید.

ترابی اظهار داشت: سوالات و دغدغه‌های مطرح شده از سوی مشتریان، طیف وسیعی از موضوعات را از شرایط دریافت تسهیلات مسکن، خرید و جعاله تا تسهیلات ازدواج و فرزندآوری، همچنین طرح‌های نوآورانه بانک نظیر «ثمر»، «توان» و … شامل می‌شد؛ این تنوع، نشان دهنده نیاز روزافزون به مشاوره دقیق در حوزه مالی و بانکی و نیز اعتماد بالای مردم به کارشناسان بانک مسکن است.

سرپرست مدیریت امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مسکن در بخشی از سخنان خود از ارتقا و توسعه زیرساخت‌ها و به‌روزرسانی نرم‌افزارهای مرکز مشاوره این بانک خبر داد.

ترابی با اشاره به استفاده از فناوری‌های نوین در این مرکز، اظهار داشت: بهره‌گیری از فناوری‌های روز، در کنار دانش و تجربه کارشناسان خبره بانک مسکن، زمینه پاسخگویی سریع‌تر، دقیق‌تر و مؤثرتر به نیازهای اطلاعاتی هموطنان را فراهم خواهد کرد.

وی تاکید کرد: بانک مسکن با تقویت بسترهای ارتباطی و استفاده از فناوری‌های نوین در حوزه پاسخگویی، در مسیر ارتقاء تجربه مشتری گام برداشته و نشان داده است که در کنار خدمات مالی، شنیدن صدای مشتریان و پاسخ به نیازهای آنان نیز بخشی جدانشدنی از ماموریت‌های حرفه‌ای این بانک است.

گفتنی است، شهروندان تهرانی می‌توانند جهت برقراری ارتباط با مرکز مشاوره بانک مسکن، با شماره تلفن ۱۸۳۰ و یا ۶۱۰۸۸ و هموطنان ساکن در سایر شهرها با شماره ۶۱۰۸۸-۰۲۱ تماس حاصل کنند. همچنین پاسخگویی آنلاین مرکز ارتباطات مردمی بانک مسکن به سوالات در لینک https://bank-maskan.ir/call-center قابل دسترسی است.

برچسب ها: بانک مسکن

به اشتراک بگذارید:
تلگرام
تویتر
واتس آپ


لینک خبر:
https://farhangeghtesad.ir/news/92457

نظرات بینندگان

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اهالی موسیقی
  • اخبار پر بازدید
  • اخبار پربحث
  • لیست شعب کشیک بانک سپه در روز پنجشنبه ششم شهریورماه
  • لیست شعب کشیک بانک سپه در روز پنجشنبه سیزدهم شهریورماه
  • طرح «پزشک‌یار» بانک دی، تسهیلات بدون سقف ویژۀ فعالان حوزه سلامت و پزشکی
  • شعبه دیجیتال بانک ملت رونمایی شد/ بهره گیری عملیاتی از هوش مصنوعی در حوزه بانکداری
  • لیست شعب کشیک بانک سپه در روزهای ۳۰ مردادماه و یکم شهریورماه
  • اعلام اسامی شعب کشیک بانک ملت در روز شنبه اول شهریورماه
  • فهرست شعب کشیک بانک رفاه کارگران در روز پنج‌شنبه ۳۰ مرداد ماه اعلام شد
  • قدردانی مدیرعامل پتروشیمی تبریز از برگزاری موفق نمایشگاه ایران‌ پلاست
  • گزارش تصویری حضور شرکت پتروشیمی اروند در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست ، شهریور ۱۴۰۴
  • گزارش تصویری | نوزدهمین دوره ایران پلاست با حضور پررنگ پتروشیمی تبریز به ایستگاه پایانی رسید
  • از مشارکت در مراسم آلاشت شهر جاجیم ایران تا اصفهان و شانگهای …….. مروری بر برنامه های آتی فاضل جمشیدی در انتهای تابستان و فصل پاییز
  • آزمون‌های ارتقا شغلی کارکنان ایران زمین برگزار شد
  • گام‌های بزرگ ایران زمین در مسیر بانکداری اجتماعی
  • توسعه فناوری دیجیتال بانک مسکن در مسیر ارتقای خدمات و جذب مشتریان
آخرین اخبار
  • نفت داریم، دکل نداریم؛ فقر ملی با وعده جبران نمی‌شود!
  • همایش سراسری مدیران بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برگزار شد
  • حرکت پتروشیمی کارون به‌سوی تولید زیست‌پایه؛ گامی در مسیر آینده صنعت پلی‌یورتان
  • پتروشیمی شهید تندگویان، برنده تندیس بلورین سطح یک جایزه مدیریت دانشی شد
  • نیروی انسانی، سرمایه‌ای بی‌بدیل در صنعت پتروشیمی
  • روزآمدی در زمینه‌های علمی ، فنی‌ و تخصصی صنعت پتروشیمی با استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان
  • سلامت و نشاط کارکنان، رمز موفقیت بانک در خدمت‌رسانی به مشتریان است
  • سلامت کارکنان، پیش‌نیاز ایفای نقش مؤثر بانک در تحقق امنیت غذایی و توسعه پایدار است
  • کفایت سرمایه بانک شهر از منفی ۳۵ درصد به مثبت ۱.۲ درصد رسید
  • موافقت با پذیرش سهام پتروشیمی بندرامام در فرابورس/ گام بلند به سوی عرضه اولیه سهام
  • کلاس اولی‌های آریاساسول در ویژه‌نامه «آریا و صفحه‌های نو»
  • بانکداری شرکتی؛ رویکردی نوین در تعامل با مشتریان حقوقی
  • تسهیلات پرداختی بانک مسکن در طرح نهضت ملی به ۱۳۷ همت رسید
  • تاکید بانک مسکن بر اجرای دقیق ضوابط جدید حساب جاری و قانون صدور چک
  • برگزاری نخستین ممیزی مدیریت ریسک در پتروشیمی دهدشت

منهای اقتصاد
  • سرمایه‌گذاری ۱۶۵۰ میلیاردی همراه اول در استان فارس از ابتدای دولت چهاردهم
  • همراه اول الگوی پایداری و مسوولیت اجتماعی ایران
  • پایداری شبکه همراه اول در مناطق زلزله‌زده استان اصفهان
  • برگزاری بیست‌ودومین کنفرانس انجمن رمز ایران با مشارکت همراه اول
  • آغاز دور جدید حراج شماره‌های رند همراه اول
  • سه‌گانه کُری‌گیم، سالن اختصاصی همراه اول در الکامپ ۱۴۰۴ را پرشور کرد
  • شهر دیجیتال، واقعیت مجازی همراه اول در الکامپ ۱۴۰۴

فیلم
    اینجا غرفه هلدینگ خلیج‌فارس در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی /  از حضور دکتر پزشکیان تا میزبانی از مسئولان و فعالان صنعت پتروشیمی در روز نخست نمایشگاه
    “نماینده مجلس: تأمین خوراک پالایشگاه نفت آفتاب باید در اولویت قرار گیرد
    فرهنگ اقتصاد _ احمد مرادی، نماینده مردم هرمزگان در مجلس، با انتقاد از تأمین‌نشدن خوراک پالایشگاه نفت آفتاب گفت:چگونه ممکن است بزرگ‌ترین پالایشگاه…
    پیگیری ویژه امین‌نژاد برای تامین و ارسال یوتیلیتی پایدار به شرکت‌های هنگام و آپادانا
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، در اولین روز حضور و بازدید میدانی محمود امین‌نژاد به همراه تعدادی…
    اجلاس بین المللی نقش دیپلماسی در توسعه اقتصادی منطقه آزاد ماکو
    قدردانی بانک پارسیان از بانوان سپرده‌گذار با جوایز ارزشمند
    فرهنگ اقتصاد _ بانک پارسیان به‌پاس قدردانی از همراهی بانوان پرمهر سرزمینمان، طرح تشویقی ویژه‌ای را در غالب دو پویش با مخاطب قرار دادن بانوان دارای سپرده‌های مختلف،…
    مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پتروشیمی اروند تیرماه ۱۴۰۴
    بانک سینا با مشارکت بازیگران اکوسیستم در مسیر بانکداری هوشمند
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط‌ عمومی بانک سینا، علی ابدالی در حاشیه نمایشگاه تراکنش دهم گفت: بانک سینا نیز مانند سایر بانک‌ها با استفاده از قابلیت‌های شرکت‌های…


عکس
    از بازدید رئیس صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت و اعضای هیات‌رئیسه مجلس تا حضور گسترده رسانه‌ها در غرفه بزرگ‌ترین هلدینگ پتروشیمی ایران
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، حسین حسین‌زاده رئیس…
    گزارش تصویری/ نشست مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و مدیران ستادی و شرکت‌های تابعه با تولیدکنندگان داخلی صنعت پتروشیمی و شرکت‌های دانش بنیان در ایران پتروکم








     














    …
    گزارش تصویری غرس نهال در مجتمع پتروشیمی شازند
    آغاز روند ممیزی در پتروشیمی پارس/جلسه افتتاحیه برگزار شد+تصاویر
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی پتروشیمی پارس؛ تیم ممیزی شرکت پالایش و ارزیابی انطباق ایران از امروز ارزیابی از واحدهای مختلف شرکت را آغاز کردند که…
    بازدید مدیرعامل پتروشیمی پارس از پتروشیمی دماوند

  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • پیوندها

پایگاه خبری - تحلیلی فرهنگ اقتصاد دارای مجوز فعالیتی به شماره 86047 از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

تمامی حقوق برای فرهنگ اقتصاد محفوظ می باشد. | 2020-1399

طراحی سایت و سئو: خدمت وب